Karma Mobil använder "cookies". Genom fortsatt användande av webbplatsen godkänner dessa cookies. Mer information

Vi finns här för dig

Ibland blir det fel eller något är svårt och då ska hjälpen inte vara långt borta. Karma Mobil satsar därför på att ha en bemannad kundtjänst som det går att ringa till! Självklart går det lika bra att komma i kontakt med oss via sociala medier, mejl eller chatt, men i vissa fall känns det bättre att få prata med någon direkt.

Vanliga Frågor

Är det något du undrar över angående ditt abonnemang eller våra tjänster? Förmodligen hittar du svaret i vår kunskapsbank! Där har vi samlat svar på de vanligaste frågorna, gällande prislistor och annat som kan vara bra att känna till.

Skicka meddelande

Ordinarie Öppetider

Måndag - Fredag

08.30 - 19.00

Lördag - Söndag

Stängt

Följande ärenden kan vi inte besvara via chatt eller mejl, ring i stället angående:

  • Uppsägning av abonnemang eller tjänst
  • Ändring av betalningsmetod

Ring Oss

Ordinarie Öppetider

Måndag - Fredag

09.00 - 19.00 (fred till 16.00)

Lördag - Söndag

Stängt

Teknisk Hjälp

Behöver du hjälp med exempelvis inställningarna i din telefon eller andra tekniska utmaningar? Vår partner TechBuddy hjälper dig antingen via telefon eller med ett besök i hemmet. Konsultation via telefon (max 30 min) är kostnadsfritt.

Exempel på hjälp du kan få:

  • Komma igång med en ny telefon
  • Installation eller konfiguration av dator
  • Installation av trådlöst nätverk